Bond Street Film, som tillhör Shortcut Media Group, har vunnit silver i en av underhållningsindustrins största internationella tävlingar, Clio Entertainment Awards, som avgjordes i natt kl. 02.30 svensk tid i Los Angeles.

Bond Street Film, som tillhör Shortcut Media Group, har vunnit silver i en av underhållningsindustrins största internationella tävlingar, Clio Entertainment Awards, som avgjordes i natt kl. 02.30 svensk tid i Los Angeles.

Bond Street Films trailer ”C More Autumn Brag 2017” tilldelades ett silver i katergorin Television/Streaming: Spot/Promo Clio Entertainment Awards under prisceremonin.

— Underbart att lyckas bland sådan hård konkurrens. Väldigt glad! säger Eoin Conroy, AD på Bond Street Film och Creative Director samt Copywriter på produktionen.

— Stort tack till C More som med sitt stora förtroende och sitt fina innehåll gav oss möjlighet att förverkliga våra kreativa idéer, säger Lars Bilk, VD Bond Street Film.

Se filmen som vann silver i Clio här. Samma film har tidigare i år vunnit guld i den globala finalen av världens största tävling för underhållnings marknadsföring – PromaxBDA Promotion, Marketing & Design Global Excellence Awards.

Mer om Clio Entertainment Awards finns att läsa på http://www.clios.com/entertainment.